Tumma lipallinen rautatieläisen virkalakki.
Jokioisten Museorautatien uusi virkalakki.

Uusien virkalakkien tilaamisesta on tullut jatkuvasti kyselyä. Nyt syksyn aikana tilaamme jälleen uusia museorautatien virkalakkeja. Lakin verollinen hinta kokardin ja siipipyörän kanssa on 45 €.

Sitovat lakkitilaukset 15.10. mennessä joko tämän linkin kautta Markolle tai Minkiön korjaamohallin keittiön ilmoitustaulun tilauslistaan (lista ilmestyy ilmoitustaululle viikolla 38).

Tilauksen yhteydessä mainittava tilaajan nimi, lakin koko sekä tilattavien lakkien määrä.

Lakkien maksaminen tapahtuu myöhemmin toimitettavien ohjeiden mukaisesti yhdistyksen pankkitilille ja valmiit lakit ovat noudettavissa Minkiön korjaamohallilta maksukuittia vastaan talkoiden yhteydessä. Lakin noudolla ei sinänsa ole kiirettä, joten oman lakkisi voit noutaa vaikkapa vasta ensi keväänä tai kesänä samalla, kun saavut liikennetehtäviin tai talkoisiin.