Kalenterissa ei tapahtumia.
Museorautatien nuortenviikonloppu on siirretty loppukesään tai alkusyksyyn koronatilanteen vuoksi! Viikonloppu pyritään järjestämään uudelleen elokuussa tai alkusyksystä. Pahoittelemme tilannetta!

Nuortenviikonloppu 2020 pidetään näillä näkymin loppukesästä tai alkusyksystä. Silloin järjestetään jälleen perinteinen viikonloppu, jossa pyritään esittelemään Museorautatien monipuolista toimintaa ja saamaan uusia nuoria innostumaan mukaan monipuolisen harrastuksen pariin. Ilmoitamme viikonlopun tarkan päivämäärän heti, kun se on mahdollista. Seuraa siis näitä ja Facebook sivujamme!

Ihmisiä seisomassa asemalle pysähtyneen junan edessä.
Nuorisoviikonlopun osallistujia työjunan edessä Humppilan asemalla.

Lauantai

• Kokoontuminen Minkiön asemalla klo 10.30 Museorautatien toiminnan esittely, majoituspaikkojen jako (tarvittaessa vielä haku junalta Humppilasta)
  • Lounas
  • Päivän aikana kevyttä puuhastelua ja yhdessä tekemistä.
  • Mahdollisuus resiina-ajeluun
  • Iltasauna + grillausta

Sunnuntai

• Klo 8.30-9.30 Aamiainen
  • Järjestettyä ohjelmaa
  • Lounas
  • Viikonlopun päättäminen klo 14, toki saa olla pidempäänkin paikalla.

Yleistä:

Jokioisten Museorautatietä ylläpitävä Museorautatieyhdistys tarjoaa osallistujile viikonlopun aikana lounaat, iltapäiväkahvit/-teet, mehun ja iltapalan sekä aamiaisen sunnuntaina. Lauantai-iltana pääsee myös saunomaan ja grillaamaan. Omat vuodevaatteet tai makuupussi, pyyheliina sekä reipasta mieltä mukaan!

Viikonloppu on kaikille maksuton eikä edellytä Museorautatieyhdistys ry:n jäsenyyttä, joten kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukavan viikonlopun viettoon ja monipuolisen harrastuksen pariin!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

Nuorisovastaava Mika Lustila: mikkilus [ät] hotmail.com tai puhelin 0400 384 608.

Ilmoita myös erikoisruokavaliosta tai muista tarpeista.

Ilmoitusta saa jakaa, jotta mahdollisimman moni lapsi ja nuori saisi mahdollisuuden tutustua monipuoliseen ja opettavaiseen harrastukseen.