kkous2022Museorautatie ry:n jäsenet kutsutaan syyskokoukseen 2022, mikä pidetään Kiipun kylätalolla (Kiipuntie 47, 31360 Minkiö) lauantaina 26.11 kello 12:00 alkaen. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä ylimääräisenä asiana kaksi sääntömuutosta. Kokoukseen järjestetään myös etäyhteys, mutta etäyhteydellä ei voi osallistua äänestyksiin (läsnäolovaatimus säännöissä). Kahvitarjoilu.

Kello 15 alkaen (varauksella syyskokouksen venymiselle) mahdollisuus suorittaa OLM-tentti omatoimisen opiskelun pohjalta, lue edempänä ilmoittautumisesta.

Syyskokouksen asioista ja ohjelmasta yksityiskohtaisemmin:

Kokousväki seuraa keskittyneesti kokouksen kulkua.
Syyskokous 2015 kokoontui Kiipun kylätalolla. Kuva: Jussi Tepponen 28.11. 2015.

Museorautatieyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään lauantaina 26.3.2022 klo 12 alkaen Minkiöllä, Kiipun kylätalossa (osoite Kiipuntie 47, Minkiö). Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen määräämät asiat. Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Sihteerin PS: Etäruudulle mahtuu vielä muutama. Ilmoittaudu sähköpostitse nimesi ja jäsennumerosi kera osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. viimeistään perjantaina 25.3, saat zoomlinkin kokoukseen.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
OLM-koulutus meneillään. Kuva: Jussi Tepponen 25.3.2018.

Jokioisten Museorautatien OLM (Opasteet ja liikennemääräykset) -koulutus uusille halukkaille ja kertauskoulutettaville pidetään sunnuntaina 27.3. klo 10.00 alkaen Minkiöllä Kiipun kylätalon tiloissa (iso kivirakennus aivan aseman vieressä). Koe, koulutus ja suoritettu käytännön harjoittelu oikeuttavat työskentelyyn Jokioisten Museorautatien liikennetehtävissä.

Koulutuksen jälkeen pidetään OLM-koe. Koulutuksen yhteydessä osallistujille tarjotaan lounas ja kahvit. Humppilaan klo 10-junalla saapuville järjestetään autokyyti Minkiölle ennakkoon sovittaessa.

Jos koulutusajankohta ei sovi, voit sopia henkilökohtaisesta tentistä. OLM-koulutukseen ilmoittautumisia ottaa vastaan Jussi Tepponen.

Ilmoittautumiset sekä OLM-koulutukseen että turvallisuuskatsaukseen pyydetään tekemään viimeistään 14.3.2022 mennessä.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
Syyskokous muutama vuosi sitten Kiipun kylätalolla.

Lauantaina 20.11. pidetty Museorautatieyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous valitsi yhdistyksen johtokunnan vuodelle 2022. Uutena puheenjohtajana aloittaa jokioislainen Jarmo Määttä.

Varapuheenjohtajana jatkaa jokioislainen Lea Harjula ja yhdistyksen kasöörinä vantaalainen Lauri Niemi. Sihteerinä jatkaa turkulainen Mathias Luther. Kaksivuotiskautensa toisen vuoden johtokunnassa jatkavat nokialainen Alexander Vaganov sekä lempääläläinen Leevi Oikarinen. Uudelle kaksivuotiskaudelle valittiin humppilalainen Tuukka Selkälä. Johtokunnan varajäsenenä jatkaa riihimäkeläinen Jari Pollari. Uusi johtokunta aloittaa toimintakautensa 1.1.2022.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
OLM-koulutus meneillään. Kuva: Jussi Tepponen.

Jokioisten Museorautatien OLM (Opasteet ja liikennemääräykset) -koulutus uusille halukkaille ja kertauskoulutettaville pidetään sunnuntaina 21.11. klo 10.00 alkaen Minkiöllä Kiipun kylätalon tiloissa (iso kivirakennus aivan aseman vieressä). Koe, koulutus ja suoritettu käytännön harjoittelu oikeuttavat työskentelyyn Jokioisten Museorautatien liikennetehtävissä.

Ilmoittautumiset sekä OLM-koulutukseen että turvallisuuskatsaukseen pyydetään tekemään viimeistään 15.11.2021 mennessä.