Uusi vuosi ja uudet kujeet. Tänä vuonna aloitamme resiinan entisöintiprojektin, joka on tarkoitus tehdä yhdistyksen nuorten voimin.

Aloitamme valmistamalla uuden puurungon ottaen mallia vanhasta rungosta. Lisäksi kuuluu projektiin paljon muutakin tehtävää entisöinnin edetessä.

Mitään erityistä talkoopäivää emme aio ainakaan tällä hetkellä järjestää vaan projektia voi tulla tekemään silloin kun itse pääsee paikalle. Kaikki nuoret ovat tervetulleita osallistumaan ja vaikka et olisikaan yhdistyksen jäsen voit toki tulla tutustumaan toimintaamme. Uusista innokkaista talkoolaisista on aina pulaa.

Projektista vastaa mry:n tämänhetkiset nuorisovastaavat eli Olavi Manninen, Leevi Oikarinen ja Benjam Karvonen, joten jos sinua kiinnostaa tulla entisöinti hommiin niin otathan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. niin voimme varmistua siitä että joku meistä on silloin paikalla kun aiot tulla auttamaan projektin edistymisessä. Sähköpostiin voit laittaa myös muutakin viestiä ja kysymystä liittyen meidän nuorisotoimintaan.

Lisäksi on suunnitteilla muutama nuorten talkoopäivä keväälle, joista tulee lisäinfoa myöhemmin.