Museorautatieyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään lauantaina 26.3.2022 klo 12 alkaen Minkiöllä, Kiipun kylätalossa (osoite Kiipuntie 47, Minkiö). Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen määräämät asiat. Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
OLM-koulutus meneillään. Kuva: Jussi Tepponen.

Jokioisten Museorautatien OLM (Opasteet ja liikennemääräykset) -koulutus uusille halukkaille ja kertauskoulutettaville pidetään sunnuntaina 27.3. klo 10.00 alkaen Minkiöllä Kiipun kylätalon tiloissa (iso kivirakennus aivan aseman vieressä). Koe, koulutus ja suoritettu käytännön harjoittelu oikeuttavat työskentelyyn Jokioisten Museorautatien liikennetehtävissä.

Koulutuksen jälkeen pidetään OLM-koe. Koulutuksen yhteydessä osallistujille tarjotaan lounas ja kahvit. Humppilaan klo 10-junalla saapuville järjestetään autokyyti Minkiölle ennakkoon sovittaessa.

Jos koulutusajankohta ei sovi, voit sopia henkilökohtaisesta tentistä. OLM-koulutukseen ilmoittautumisia ottaa vastaan Jussi Tepponen.

Ilmoittautumiset sekä OLM-koulutukseen että turvallisuuskatsaukseen pyydetään tekemään viimeistään 14.3.2022 mennessä.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
Syyskokous muutama vuosi sitten Kiipun kylätalolla.

Lauantaina 20.11. pidetty Museorautatieyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous valitsi yhdistyksen johtokunnan vuodelle 2022. Uutena puheenjohtajana aloittaa jokioislainen Jarmo Määttä.

Varapuheenjohtajana jatkaa jokioislainen Lea Harjula ja yhdistyksen kasöörinä vantaalainen Lauri Niemi. Sihteerinä jatkaa turkulainen Mathias Luther. Kaksivuotiskautensa toisen vuoden johtokunnassa jatkavat nokialainen Alexander Vaganov sekä lempääläläinen Leevi Oikarinen. Uudelle kaksivuotiskaudelle valittiin humppilalainen Tuukka Selkälä. Johtokunnan varajäsenenä jatkaa riihimäkeläinen Jari Pollari. Uusi johtokunta aloittaa toimintakautensa 1.1.2022.

Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
OLM-koulutus meneillään. Kuva: Jussi Tepponen.

Jokioisten Museorautatien OLM (Opasteet ja liikennemääräykset) -koulutus uusille halukkaille ja kertauskoulutettaville pidetään sunnuntaina 21.11. klo 10.00 alkaen Minkiöllä Kiipun kylätalon tiloissa (iso kivirakennus aivan aseman vieressä). Koe, koulutus ja suoritettu käytännön harjoittelu oikeuttavat työskentelyyn Jokioisten Museorautatien liikennetehtävissä.

Ilmoittautumiset sekä OLM-koulutukseen että turvallisuuskatsaukseen pyydetään tekemään viimeistään 15.11.2021 mennessä.

Kevätkokouksen esityslista, toimintakertomus ja tilit vuodelta 2020 löytyvät MRY:n asiakirjoista (vaatii kirjautumisen).